Sivut

lauantai 23. heinäkuuta 2011

Töpöttelyranskista?

Siis onko tämä nyt töpöttelyranskis hä? Ei kai.
 Noo, tehty kuten normaali ranskis, ja sitten töpötelty sienellä siihen päälle tuota sinistä glitterlakkaa. On muuten söpöä kuin mikä, mutta myös harmillisen paksua :<
Itse kuitenkin satun pitämään näistä, ja mietinkin, että pysyisivätkö nämä jopa kauemmin kuin päivän. Aikaa ei kyllä ole lakata, kun muksunvahtina toimin veljeni pojille. Ja apua keksikää mulle jotain helppoo ruokaa mitä näinkin idiootti ihminen osaa tehdä! :D 5 ruokaa, joista periaatteessa 3 keksittynä, mutta tämäkin vain periaatteessa. Hui.

 Ja lakkojen puolesta kynnet ovatkin aivan täysin kävelevät Wild & Crazy-mainokset, onhan näissä kaikki muu kuin pikakuivattava Wild & Crazya. Kuten alhaalta huomaatkin varmasti.

-Wild & Crazyn kirkas lakka
-Wild & Crazy "Super Star"
-Wild & Crazy "Wild & Desperate"
-MavaDry
Asiasta kolmanteen. Mä kävin eilen kaupas aikeissani ostaa sieltä Demin ja Miss Mixin (ja jätskiä)*. No mä ostin lehdet ja palasin kotiin, mun tarkotuksena oli levittää peitto nurmikolle, ottaa juissia jäiden kans ja laittaa bikinien yläosa ja minishortsit niin eikös mun pitäny tehä jo jotain. Sitte kello oliki jo liikaa. Nyt mun sormet syyhyää et pääsen lukeen niitä, koska päätin et luen ne vasta ku pääsen ottaan aurinkooki. (höh, luinhan mä sieltä jo pari juttua) Viikolla paistais aurinko, mutta äite menee töihin ja mä oon täällä kotona niitten muksujen kans! No enhän mä silloin voin ottaa aurinkoo ku pitää tehä ties mitä niiden kans, huhhuh mä sanon kans.
* = älä lue näitä kohtia

Sitten asiasta viidenteen, joka koskee mun huonetta, sen remppausta ja sen a) alullelaittamista ja b) sen toteuttamista.
Eli, mun huoneeni on hyvin sekainen, ja teidän pitää ehdottomasti käskee mua siivoon se! Ja sitte mähän haluaisin noi ihmeen listattiesmikkäovatkaa pois, maalata seiniä ja vaihtaa lattia! Sitten mä haluan pöydän, kunnon pöydän ja hyllyjä. Tämä olisi aika hyvä ehdokas pöydäksi, ja hyllyiksi haluaisin ihan vain jotain normaalia, kuten tämä, sitten siihen jokku ihan kivat kannattimet...
Mutta joo arvatkaas vaan että keretäänkö tällästäkään toteuttaan? Niin ei.

2 kommenttia: