Sivut

keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

Luovutus

Mä luovutin. Vaikka mä päätin et en syö karkkii ennen perjantaita (siis hei jätskiä ei lasketa!) niin mä söin tänään Geisha-patukan ja lakupötkön. Eikä se edes ollu niin hyvää ku se oli Fazerin lakua, eikä Pandan. Mä petyin nyt.

Mun pitäis lakata kynnet, ja päätinki et meen kohta ulos heittää ainaki tota vahvikeainetta kynsille, sit vaikka väritön lakka päälle. Pitäähän mun sitte serkun rippijuhliin värkätä sopivat kynnet. Mitähä lakkaa mä käytän jos puen mun rippipukuni...

Mä olin eilen masentunu, nytki vähä. Mulla alkaa koulu jo kahen viikon päästä! Mä epäilen et ilmotin tästä aikasemminki mutta hei, sehän on paha juttu. :< Mä informoin teitä sitten tasankahden viikon päästä ku koulu alkaa. Ysille siis menossa.

Löin muuten eilen pikkuvarpaani niin kovaa sohvaan et se ihan turpos ja oli tosi kipee. On se nytki kipee mut vaan jos sitä taittaa. Sohvat on tyhmiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti