Sivut

torstai 14. heinäkuuta 2011

Helsinki-kynnet ja valokuvailua

Elikkäs olen huomenna lähdössä Espooseen siskoni luokse ja sitä myöten sitten Hesaan shoppailemaan. Linkkarilla tulee vielä pitkä ja puuduttava matka, mutta onneksi mä voin aina käyttää niitä ajatusaiheita, mitä säästin tänään. Ja kännykkä on keksitty, kuten myös läppäri <3 Anyway, Helsinki-kynnet tulee tässä :
 Auuuts kynsinauhat siistimättä kunnolla! Ja älkää jooko kiinnittäkö huomioo niihi muutenkaa, nehä on iha kauhees kunnos! Sitte lakkoihin:
- aluslakkana ja päällyslakkana ihan vaan Wild & Crazyn kirkasta, itelläni hermot pettää ton top coatin kanssa...
-punainen lakka on China Glazen "Hey Sailor"
-harmaa lakka on China Glazen "Sea Spray"
-valkoisen viivat on vedelty Golden Rose:n koristelulakalla, nro 101
Niin ja tuo kuva on vasemmasta kädestä, olen vasenkätinen, joten ehkäpä oikean käden viivat ovat vähän onnistuneemmat :D

Sitten huimaa onnellisuutta, mun fimot ja hyrrät saapui tänään! Ja nämähän ovat aivan ihania (:
 Ja nää hyrrät on aivan ylisöpöjä!
 Sain myös sekoiteltua ensimmäisen frankenini, missä on Maybellinen mini colorama "Candy Forest" (tämä muuten loppui, saan kohta uuden tyhjän pullon), Lumene natural code "Party On" ja Models Own "Snow White". Tuossa kuvassa jopa toistuu lakan oikea väri melko hyvin!
Kaiken tämän lisäksi pitää kai vielä kertoa, että olin tänään kuvaamassa järvellä, ja päätin nyt muutaman kuvan jakaa (vaikka pelkäänkin tämän postauksen pituutta iha simona).




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti