Sivut

sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Anteeksipyyntöjä ja ostoksia (!), kynsissä yksinkertaisuutta parhaimmillaan

Tapahtuipi pieni vahinko... Mutta ei siitä sen enempää, toisesta vahingosta on kyllä tulossa juttua ja kuvakin, mutta ensiksi pyytelen anteeksi epäaktiivisuuttani täällä blogin puolella. Täällä on ollut yhtä hullunmyllyä ku sisarusten muksut oli taas vaihteeks täällä ja mä mitään kynsiä pystyny lakkaan! Perjantaina sitten lopulta tein serkun rippijuhlaan ne kynnet, joissa ihan vain simppeli liukuvärjäys, mutta ilmeisesti siskon mielestä kova juttu, koska tein sille samat punasena :D

En nyt tiedä onko näistä kynsistä kummempaa sanottavaa, itse kuitenkin pidin ja onnistuivat tarpeeksi hyvin, jotta jaksoin näitä jopa kolme päivää katsella, se on saavutus! Tällä hetkellä kynsissäni olevat lakkaukset menevät kyllä huomenna poistoon, petyin niihin täysin. Mutta kuvan siitä saatte huomenna jos vaan muistan ottaa, sillä itselläni on laho pää ja haluan ulkokuvia. Mutta jos huomenna sataa... Se on sitten asia erikseen ja pitää kuvata lavasteiden seassa sisällä :(

Lakat :
-Wild & Crazyn kirkas, tämä on tainnut itselläni jo vähän kökkööntyä
-oma frankenini, jotain ramdomlakkoja sisältävä lila
-Eveline Happy Colours nro 421
-Miss Selene nro 226
-Lumene Natural Colours "Party On"
-MavaDry, nyt meni loputkin tästä, ihan liisteröitynyt oli loppu

Ainakin tuo Party On on sävyltään vaaleampi luonnossa, muutkin aavistuksen.

Ja alempana on myös kuva mekostani. Alhaaltapäin.


 Ja nyt, ostoksia! Käytiin siis kylällä vähä ennen juhlia ku mun sisko tarvi erinäisiä asioita. Sitte mä löysin tälläsiä! Elikkäs, Lumenen Koivu & Hunaja jalkavoide, Sally Hansenin kynsi - ja kynsinauhaöljyä, uus MavaDry, Naturel two-way art pen. Ja tää kuva on lasvastettu, nuo purkit kun olen jo aukaissut ja käyttänytkin MavaDryta ja kynsiöljyä.
Eipä kai muuta.

2 kommenttia:

  1. Onko toi Mavadry siis pikakuivattajaa? Ehkä oon vähän tietämätön??? Heh... siis tota on tossa cittarissa kyl,mut en oo koskaan lukaissut sen paremmin siitä tekstejä :)
    Haluaisitko käydä tutustumassa mun blogiini? http://lepikossakuhisee.blogspot.com Mulla on siellä kynsiaiheinen arvontakin just menossa :)

    VastaaPoista
  2. Mirja // Kyllä, MavaDry on pikakuivattavaa. Käyn kurkkaamassa! :)

    VastaaPoista