Sivut

sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

Siis wau!

Nyt ei tule kynsiä ku sotkin ja sähläsin ja pojat tuli, toiselle tuli migreeni :( Ei kiva.

Kynsien tilalle tulee hehkutusta ja kiitoksia noille kahdelle ihanalle lukijalle, jota tätä jaksaa seurata, kiitos <3 :D
Ja jotta kynsiaiheistakin saataisiin, niin kerron teille vaikka, että vesimarmoroin jo toisen käden, ja muuten vedin heti peukun roskapussiin, AARGH...
Kerron teille sitten myös siitä, kuinka rakastan kissoja, ja kauinka haluaisin itselleni kovasti sisäsiistin pennun, nartun tietty! Mullahan on ollut kissa koko mun elämäni aikana, ihan siitä asti ku oli mahas kävelemäs, vuoden 2009 joulukuuhun asti. Silloin 16-kissamme lopetettiin. Oli se kyllä jo ihan hyvä ratkasu, ei päässy hyppään enää mun sängylle, vaan piti loikata lehtikopan kautta (: Ja mä lupaan että joulukuun 17. päivä, te saatte postauksen kuorrutettuna kuvilla haudalta ja koko kissasta muutenkin.
Tässä se on vielä hyväs kunnos, vähä alle vuosi ennen ku se lopetettiin (:

Kerrottakoon tässä samalla kun puhutaan eläimistä, että mä oon tosi eläinrakas, ainoot eläimet oikeestaan mistä mä en pidä on hämähäkit (apua!) ja kaikki tuhatjalkaset yms. Kärpäset on kivoja! (: Mä yritin pienempänä ottaa lemmikiks kärpästä jolla oli siipi menny, mut sitte se kuoli, se oli ihan väärin! Sitte mä keräsin aina hiekkaleluun hiekkaa ja muita kivoja juttuja ja keräsin sinne murkkuja. Niiden seurailu oli oikein antoisaa. Ja mun mielestä kaikki hiiret on söpöjä, ja lemmikiksi haluaisinkin rottia :D Ja pitkän listan muitaki eläimiä, mm. hirven, suden, tiikerin ja oikein mieluusti ankkoja!

Jaa hä, vieläkö te haluatte tietää jotain? :D Ei kai ny sentään... Kommentoida saa, ja ehdottomasti saa kertoa omista eläimistään, jos sellaisia on!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti