Sivut

keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Eläimiä, lahjoja ja jotain aivan muuta

Hihii, nyt tulee se mun lupaama toinen postaus, mä voin nyt alottaa ensin kertomalla perusasioita.

Kyllä vain, mä kirjotin edellistä postausta kaks päivää, ja sen takia tähän tulee edellisiltä päiviltä asiaa. Eilen mä kävin kaupas ja ostin Pandan toffeekarkkipussin, mikä on ehdottomasti parhautta.

 Illalla mä kävin uudestaan kaupas ku mun kaveri tuliki meille yöks, ja haettiin mättöö. Ah nams, broadway sour cream & onion + taffel american dippi, sekä tietenkin vakiokarkit, pantterit! Näistä ei nyt ole kyllä kuvaa kun lahopäämmilja muisti taas kaiken... (jaa miten niin lahopää?) Katottiin Kätevää emäntää ja oli se mukavaa. Tän päivän puolella, väsyneenä sitte katottiin viimene jakso, jossa tietenkin oli jotain erittäin mukavaa kuin tanssimista ja avioliittokriisiä. Sitte ihan meidän vakiopeli, ja klassikkokysymys esiintyi tietenkin. Vaikea kysymys nro 1, jäi kyllä nyt esittämättä, vaikka eihän se mulle oo vaikee :D Siitä ei sitten puhuta.
Ja hihii, sain semmosen hauskan kakkulapion ja ton aivaan iiihanan Simonin kissa-kirjan (onko ylisöpö hä?)
Nyt Korkeasaareen ja ihan Otaniemeenki ku siellä oli sellasia söpöjä ankkoja!

Kauhee määrä kuvia :oo

1 kommentti:

  1. Arvostelu on hakemus lisää siunauksia varten, kiitolliset ihmiset jakavat aina todistuksia ... Luin kaksi päivää sitten facebook-aikajanallani vastaavia kommentteja koskevista todistuksista noin Amerikan yhdysvaltojen lääkäristä, joka sanoi, että Dr.Oduduwa pystyi palauttamaan entisen poikaystävänsä. kahden vuoden eron jälkeen ... Aviomieheni lankesi suhteeseen toisen naisen kanssa töissä ja jätti minut. Sain Avioliiton oikeinkirjoituksen casting-ohjelman hengellinen isä, mentori ja parantaja nimeltään Oduduwa. 2 päivää sen jälkeen kun lounas oli kirjoittanut minulle nimensä loitsun palauttamiseksi aviomiehelleni kotiin, se oli yllätys, en osaa edes selittää kuinka kaikki tapahtuu, se toimii Baba Oduduwan lupauksena.
     En olisi voinut tehdä rakkausloitsua palauttaaksesi entisen kumppanini takaisin ilman Baba Oduduwa -rakkausloitsun apua. Olisin luopunut ja uskonut, että koska aviomieheni näki jonkun toisen, hän sanoi, että olemme tehneet. Lounastamisen jälkeen Rakkausloitsun, mieheni soittaa minulle matkapuhelimella ja hän palaa takaisin kotiin seuraavana päivänä. Olen kiitollinen tälle henkiselle avioliiton parantajalle, joka auttoi minua. Suosittelen häntä jokaiselle, jolla on avioliitto tai parisuhdekriisi tänään, ota nopeasti yhteyttä tähän hengelliseen loitsun palauttajaan palauttaakseen entisen rakkauden.
    tässä on hänen henkilökohtainen sähköpostiosoite: (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)

    VastaaPoista