Sivut

torstai 21. heinäkuuta 2011

Päätöksiä

Mä päätin kertoo teille et tein tänään uudet kynnet, ja ensiksi ajattelin että voisin tietty näyttääki ne teille heti. No enhän mä jaksanu ruveta pelaan kameran kans, niimpä kuvat ja lakat tulee huomenna. Se verran voin valottaa että ovat yhdet kilpailukynnet (:

Mä päätin et teen teille rasva-postauksen, siitä tulee kyllä melko varmasti tylsä, kun en omista oikeestaan muita kuin Seppälän pinkkejä rasvoja (ai miten niin oon outo?) :D No, suurin osa ihan hyviä, tarkotus olis ostaa yhtä rasvaa mikä esiintyi Lauran blogissa, tosin kyllä vanhoissa postauksissa, joten olemassaoloa epäilen hiukan... Mulla kun on todella kuiva iho, varsinki jalois ja käsis, nuorempana mulla meni talvisin kädet ihan rikki, mut ei toivottavasti sitä enää tee, jos ahkerasti rasvailen mun rakkausrasvalla (:

Mmm, mustikkamaitoo. Mut se ei nouse pillis :oo No nyt toimii. Ja vähän informaatiota minusta, ei kannata ihmetellä näitä mun väli-ilmoituksia, mutta mulla on tapana kirjottaa tätä yhtä ja samaa postausta päivät pitkät. Tää olis nyt tosi tylsä postaus, niimpä mä voisin ängetä tähän nyt pari kuvaa tuolta koneen uumenista. Aihe on vapaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti