Sivut

keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

sniffsnifff ja kröhkröh

Pitkästä aikaa kipeänä. Ja koeviikolla. Näin juuri :)
tämä pelottaa...
Torstaina oli se kovasti pelätty matikankoe, joka menikin sitten oikein hyvin, sieltä tuli ulos 10 - <3 Perjantaina alkoi ihana pikku loma ja silloin oli myös tunti, ja meillä oli vikellystä. Sitä edellisenä perjantaina muuten oli se ilman satulaa - tunti, jolloin menin Tarsulla. Se meni oikein kivasti, mä onnistuin jopa siinä laukassa, ehkä osaks sen vyön ansiosta ja osaks siks että nostin laukan käynnistä ja Tarsuhan nostaa helposti ;) Mutta viime perjantai siis meni myös oikein kivasti, meillä oli tavallaan vikellystä. Eli mentiin itsenäisesti siellä ja mä menin Tarsulla yllättäen 8) ja sit Usvalla mä "vikelsin". Eli mentiin liinassa ihan ravii laukkaa ilman käsiä ja muuta mukavaa. Ensin järkytyin kun piti mennä laukassa ilman käsiä, mutta mä pystyin siihen ! Ja mä en edes tippunut tai mitään ja pysyin suht helposti siellä ! Oikeesti mä olin varmaan yhtä hymyä ku mä tajusin mitä mä tein :D
Siinä sitten kipeilin loppuloman, sunnuntaina taisi olla kuumettakin :/ Eilen oli enkunkoe, jonka saan huomenna ja jännään mikä sieltä tulee, koska tein kovasti töitä sen eteen, että se numero nousisi. Tänään mulla oli espanja mikä nyt meni vähän... kyseenalaisesti :D Unohdin mm. mikä on kaksikymmentä espanjaksi ! Huomenna mulla on äikänkoe ja siihen oon melkein jaksanut ahkerana lukea... Jos nyt vielä vähän.
näissä näkymissä on mennyt koko viikonloppu :)
Nyt mulla ei oo aikaa sen äikänkokeen takia kirjoitella enempää, mutta tulin ainakin ilmoittelemaan itsestäni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti