Sivut

tiistai 9. huhtikuuta 2013

oh you feel playful now ?

Perjantaina aatuilua, meni oikein kivasti, poni oli todella söpö :3 Puomitunti, ehkäpä turhan pieni poni mulle, mutta niin suloinen tapaus ! Siitä sitten Katri tuli meille yöks ja tehtiin illalla aivan herkkua kanasalaattia <3
omnom <3 ja kyllä, olin jo aloittanut ennen kuin muistin ottaa kuvan :D
Siihen tuli hunajamarinoituja broilerin fileesuikaleita (? tai jotain :D), salaattia, kurkkua, tomsua, fetaa, makaronia ja sitten tietty american dippi. Eikä saa unohtaa noita pirkan pakastettuja patonkeja mitkä voi tunkee vaan uuniin, oi tuota ihanuutta <3
Lauantaina lähdettiin Tampereelle Jenna messissä ja ostin sieltä juoksuhousut (!!) ja muutaman paitasen.
ihan Cubuksesta ostin, 24,90 € olen köyhä, ei mulla olis ollu varaa ihan kunnon pöksyihin, mut nää ajaa ihan saman asian :D
 Cubus 19,90 € ja Ginatricot 14,95 €

 
 Ginatricot 9,95 € ja H&M 14,95 €

 Ginatricot 7,95 € ja kissa 0 €
Lauantaina päätin myös samantien testata pöksyjä, eli nukahdin ne päälle ja heräsin neljältä yöllä kaikki valot ja juoksuhousut päällä :) Ei muuta ku yöhousut jalkaan, valot kiinni ja jatkaan unia. Ilmeisesti olin vähä väsynyt ku herättiin johki ysin aikaan vaikka nukkumaan taidettiin mennä ennen kahtatoista.......... Joku Katri halus vaan nukkua. Ja sitten sunnuntaina yritin ahkerasti lukee ussaa, vähän se jäi ku unohdin ihan kokonaan lukee sellasta lappua missä oli apukysymyksiä minkä kautta kannattaa lukee ja ne esseekysymyksetki oli sieltä.... Kieltämättä ketutti kun tajusin kokeen jälkeen vilkaista sitä...

Oon myös tehnyt parina päivänä jotain plättysiä kieltämättä kyseisellä menestyksellä mutta kunhan mä hyvän ohjeen keksin, jaan sen teille tietty ! Ehkä ensi viikolla taas tiistaina voisi yrittää lounaaksi jotain plättystä paistaa.
Oon ollut ahkera urheilemaan, eilen kävin lenkillä ja äskön tein jonku joogajutun missä tuli hiki ja teki mieli kiljua  :< Oon myös nyt alottanut venyttelemään tavoitteenani saada joku kaunis päivä vielä spagaatti. Ja nyt kun sen kerroin, en voi perua sitä ! jenna ja katri vahtii :)
tähän on vielä matkaa..... kuva
Ja puhelin lahosi. Ilmeisesti tällä kertaa lopullisesti. Se on nyt täs muutaman päivän pitänyt sellaista, että se sammuilee itsekseen, ja nyt kun piti naittaa kaikki profiiliasetukset uusiksi ja väitti ettei muistikorttia pysty käyttää tms ajattelin että minäpäs laitan sen sinne paremmin ja jouduin sitten ottamaan akun irti. Ja sen jälkeen en saanut sitä ollenkaan päälle, nyt se menee päälle, mutta näyttöön ei tuu mitään. Eli tällä hetkellä käytössä Nokia 3310, en elä 2013 - vuotta... Onneksi uuden puhelimen pitäisi tulla perjantaina.

2 kommenttia:

  1. haha! todellakin pidän huolta että saat sen spagaatin tän vuoden aikana! >:) ja mun tekee mieli lisää tota herkkuruokaa. JA VOISIT SÄKI MUN POSTAUKSET JOSKUS LUKEE JA KOMMATA JOTAIN TYHMÄ KAKKAPÄÄ!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista