Sivut

sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

se ei koskaan sula.

Taas olen ahkerana kirjoitellut blogiin, mutta jos ei anneta sen haitata ;) Perjantaina meillä oli estetunti ja menin Tarsulla, se meni ihan kivasti vaikka hupsu lähti pariin otteeseen lapasesta ja mä en vaihteeks pysyny mukana. Se olisi nyt vaan tykännyt lähestyä sitä estettä vähän vauhdikkaammin.. Ja mä unohdin yhen tärkeän jutun niin olin oikeastaan kaikissa hypyissä jäljessä, mutta muistetaan nyt ensi tunnilla sitten ! Muuten meni tosi kivasti ja muistin taas miksi tykkään Tarsusta erityisesti esteillä niin kovin :3 Ensi viikolla meillä on sitten joko maasto tai ilman satulaa, ja vähän kauhistuttaa taas ilman satulaa - tunti, vaikka se onkin todella hyväksi tälle tasapainolle !
mission impossible.
Kuitenkin, Katri oli meillä yötä ton viime yön ja eilen ahkerana päätettiin, että otetaan mulle uus profiilikuva, mutta miten se nyt onnistuu kun kuvattava ei ole todellakaan kuvauksellinen.... Kaiken lisäksi sain kuningasidean lähteä rämpimään pellon poikki, johon on satanut koko talven lunta, ihan vaan sen takia että siellä olis kiva tausta. Niimpä.
 perunat 8)
No kyllä me sitten saatiin ihan fiksu kamukuva ja tänään vielä rämmittiin uudestaan sinne pellolle ottaan mulle sitä profiilikuvaa kun ne eiliset oli erittäin epäkelpoja... Tuossa samalla kun siellä pellolla ryömittiin, tajusin, että miten voi ikinä oikeasti tulla kevät kun sitä lunta on liiankin kanssa..? Teki mieli auttaa kesää ja syödä lunta, mutta jokin kumman syy sai mut kuitenkin oleen tekemättä sitä. Toisaalta nyt on ollu jo monta nättiä aurinkoista päivää lupauksena keväästä, mutta mä olen epäluuloinen. En kyllä oikeesti malta odottaa sitä, että lämpömittari näyttää pysyvästi puolen vuoden ajan plussaa ja mieluusti yli kymmentä astetta !
isän saappaat sopii mulle 8) paino muuten hirveesti !
mission impossible part. 2
ainut normaali kuva..
Mulla on taas vaihteeks koeviikko tuossa alle kahden viikon päästä, ja voi että kun niihin kokeisiinkin voisi melkein lukea... Tai oikeastaan pitäisi laskea ahkerana matikkaa kun en sitä yhtään taas vaihteeks tunnu osaavan ja lukea hiki päässä psykaa ja enkkua, ei kai tässä koeviikossa paljon muuta. Aattelin että voisin alkaa katteleen kaikkia enkunkielisiä ohjelmia ilman tekstejä ja lueskeleen jotain enkunkielistä kirjaa, niin vähän harjaantuisi tuo kuunteleminen ja tulisi sanavarastoakin :) Yritän nyt kovasti nostaa sitä enkkua ysiin ja pelkään että joudun taas tyytymään kasiin :/ Viimeksi sain kokeesti kasi puolen, mutta opettaja laitto kurssiarvosanaks kasin, koska en tainnut olla kovinkaan aktiivinen :D Nyt oon kuitenkin jopa viittaillu pariin otteeseen ! Psykassakin pitäisi viittailla, mutta en mä uskalla... No nyt mä voisin alkaa tekemään jotain sen koulun eteen, enkä vain bloggailla täällä ;)

4 kommenttia:

  1. lol ollaan komeita perunoita!:) kiva postaus 8) ps. millä kaarnanpalalla mä tänää pesen hampulit :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ollaan ja kiitos kiva kamuli 8) tänäänkin joudut pesemään ! 8D

      Poista
  2. kiva postaus ::) Ja oot kaunis !

    elinaaaslife.blogspot.fi/

    VastaaPoista