Sivut

torstai 18. huhtikuuta 2013

juustossa sininen kumihanska

ja kumppanit.
Taas olen hirmuisen ahkerana postaillut ja niin pois päin eikä ole ollut aikaa vaikka se onkin vale, sillä mitään muuta tässä ei olekaan ollut kuin aikaa. Ainakin melkein. Koeviikko loppui ja nyt voin sanoa, että tää koeviikko meni kyllä viime koeviikkoon verrattuna niin hyvin että ihan laulattaa. Huonoin numero 7 ½ ja sekin pyöristyi kasiin. Kyllä, olen tyytyväinen :)
Tänään olen väkerrellyt enemmän tai vähemmän onnellisena enkun esitelmää ja etsinyt söpöjä sammakoita. matosammakot on rumia..... paitsi ne jotka näyttää käärmeeltä. Tehdään siis enkun esitelmä Titanicista ja mulla on taas vaihteeks sana vähän  hukassa :D Ja bilsasta tehdään ryhmätyö sammakkoeläimistä niin siksi söpöt sammakot.
Aivan ja se uusi puhelin tuliki jo seuraavana päivänä, onneksi ! :) Samsung Galaxy Ace 2, pidän siitä :) Se on kiva ja valkoinen !

Viime perjantaina oli esteitä ja se tunti meni keskinkertaisesti. Aluksi meni ihan ok mutta sitten lopputunnista tultiin jatkuvasti liian lähelle ja en mä osaa kattoo vielä kaukaa sitä että meneekö se nyt puolipuolipuoli vai meneekö se nyt ihan päin honkia :( Ehkäpä mä joskus opin ! :) Ja nyt vaan mietin, että mikäköhän tunti meillä on huomenna...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti