Sivut

sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

winter comeback

Sieltä se tuli. Se talvi. Eilen oltiin Lahdessa veljenpojan synttäreillä ja kun tultiin sieltä kotiinpäin niin aivan hirvittävä lumipyry. Nokialle asti tuli sellasta suttua, että mitään ei oikein nähnyt ja mä taisin hyvin väsyneenä nukahtaaki hetkeks etupenkille xD ja sitten käytiin nappaamassa äiti kyytiin ja lähdettiin Nokialta kotiinpäin niin alkoi tulla sellasia jäätävän isoja lumihiutaleita ! Harmi, kevät oli olevinaan jo niin pitkällä...
</3
Nyt on taas päässyt koulu kunnolla vauhtiin loman jälkeen ja vaikka onkin ollut sitä fiilistä, että ei jaksa tehdä läksyjä niin kyllä se siitä ! Tein keskiviikkona bilsan korotuskokeen ja perjantaina kävin sen sitten hakemassa opettajalta ja arvatkaas mitä ! Sain siitä ysipuolen ! Voitte vaan uskoa kuinka onnellinen pieni bataatti mä olin sen jälkeen ;) Nyt voisi sitten alkaa miettiä näitä tämän jakson tavotteita, onhan koeviikkokin jo tämän kuun lopussa... alle neljä viikkoa, 18 koulupäivää... Miten me koskaan keritään käymään kaikki asiat läpi kaikis aineis o_o Tuntuu siltä että me oltais ihan alus kaikis... Samalla mietin, että mitä teen mun vitosjakson lukkarille, koska haluisin saada enemmän kursseja siihen ja pitäis valita kahen kurssin väliltä. Mä en tiä otanko mä kuviksen jossa ei ole wilman mielestä yhtään osallistujaa..? vaiko etologian mikä kiinnostais hirmuisesti ja tulis sekin sitte jo käytyä.. Kai mä sit sen etologian niin ei tarvitse kävellä kuvistunneille :D
<3
Tarkoituksena oli käväistä vähän ulkona kuvailemssa, mutta musta tuntuu, että nappaan nyt rahat ja kipitän kauppaan ;) Tai sitten vaan syön hunajamelonia. Tai sitten siivoan huoneen. Tai sitten ei ;)
ps. ratsastus <3 8) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti