Sivut

torstai 7. maaliskuuta 2013

aurinko = kevät ??

Heihei kaikki täältä aurinkoisesta Suomesta ! Tänään on ollut yllättävän pirteä päivä, johtuen ehkäpä tuosta auringosta ;) Tässä toivonkin, että huomiselle maastotunnille suotaisiin yhtä kiva ilma. Tänään on myös ollut urheilullinen päivä sen kuuden alpenin jälkeen ja kävin puolen tunnin lenkillä tuolla ulkosalla ja sitten tein myös vatsalihaksia siihen päälle. Ahkerana :)
 Oon monesti miettinyt, että pitäisi olla jotenkin terveellisemmät elämäntavat mutta se onkin sitten jäänyt siihen ajatuksen tasolle. Tosin nykyään syön aika paljon hedelmiä ja muuta sellaista sen karkin sijaan. Ja myös suklaata... Okei, musta on tullut tupla-patukoiden suurkuluttaja.Voisin lakata ostamasta niitä ja säästää samalla rahaa koska kiikarissa uusi kivsu puhelin ja paljon muutakin, mikä ei nyt ole oikein mahdollista. Ehkä jos mä säästän ens viikosta vitosen ja siitä eteenpäin yritän joka viikko säästää sen vitosen. Siinä voi kyllä olla ongelmia, koska joka perjantai täytyy ostaa ruokaa, mutta nyt kun äiti vie tämän kuukauden niin voitaisiin melkein käydä Katrin kanssa cittarissa sen hesen sijaan ja voisin sitten laittaa äitin ostamaan ruuan 8) Loistava suunnitelma. Pitääkin laittaa se heti huomenna täytäntöön..
ne on kauniita eläimiä <3
Huomista puheenollen, olisi maastotunti luvassa. Viime kerralla mä taas ymmärsin kuinka ihana tää harrastus voi olla ja kuinka ihania hevoset voi olla. Meillä oli ihan normitunti ja mullahan oli ratsuna vaihteeks ihana Hönde <3 Tehtiin ihan perusjuttuja, ja aluksi olin ihan onnessani kun Hönö tuntui kerrankin menevän miten haluan ilman testailua, mutta sitten se tunne katosi 8< Mutta sain se takaisin ! Sen jälkeen olin yhtä hymyä, enkä vähiten sen takia, että Hönökin alkoi käyttämään suutaan ja rentoutumaan sen alun jäykkyyden sijaan :) Eli tuli taas lopuksi oikein onnistunut tunne ja mietin taas, että miten mä silloin joskus pidin Hessua lempparina. Onhan se tosi kiva edelleen, mutta en vaan oo mennyt sillä pitkään aikaan, ja Hönöllä taas olen mennyt useasti niin voi olla, että olen vallan unohtanut kuinka mussukka Hessukin oli.. Huomenna on kuitenkin maastotunti, tai ainakin pitäisi olla ja Hönöä en sinne varmastikaan saa, mutta ehkäpä Tarsun, Jessin tai Aatun. Tietty mä toivon noista Tarsua kun se on sopivamman kokoinenkin ja tutumpi. Aatulla en ole koskaan mennyt, eli toisaalta voisin haluta kokeilla sitäkin, mutta kyllä se Tarsu kuitenkin mieluummin. Katsotaan sitten kenet saan maastoon kun Vilikään ei ole enään Sammissa !

Voisin myös alkaa taas olemaan ahkera koululainen, koska koeviikko on tuossa jonkun kolmen viikon siiis hetkoneeen päästä, taas. Mun pitäisi ainakin lukea tuota psykaa kun en ole sitä vielä yhtään lueskellut, ja meinasi kostautua tänään kun opettaja sanoi, että olisi pitänyt pistarit mutta ei sitten pitänytkään. Onneksi. Kuitenkin pitäisi sitä lueskella vähän ja yrittää edes tehdä jotain tuon espanjankin suhteen. Ei vaan pysty. Enkkuun mä keskityn nyt ! Yritän sitä siis nostella kovin ysiin ja oon ollut ahkerana ja viittaillutkin muutaman kerran tunnilla ! Tosin kyllä harvemmin tiedän niitä vastauksia tai pelkään, että vastaa väärin, niin on jäänyt kokonaan viittaamatta. Pakko ainakin yrittää... Samoin ton psykan kanssa, koska opettaja oikeesti nostaa numerolla jos viittaa ahkerasti. Jos nyt vaan jaksais....
jep.
kaikki kuvat : weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti