Sivut

sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

niiiin mikä kynsiblogi ?!?

Alotin blogin siis ajatuksena tehä kynsipainotteinen blogi, mihin tulisi silloin tällöin jotain lifestyleäkin mukiaan. Niin missäs ne kynnet sitten on ?? Niimpä. Joten, ehkä kaikille on parasta että sanon nyt, että tää on lifestyleblogi, missä esiintyy kynsiä ja kaikkea muutakin omituista ja kummallista. Nyt varsinkin on kynsiaiheet vähissä, paitsi tietenkin ainainen valitus siitä kuinka kynnet ei pysy kasas ja kynsinauhat repeilee ja kovat ja kuivat :( Mutta sellaset ne on, ja estää tosi paljon kynsien lakkausta, koska jos niihin haavoihin pääsee kynsilakanpoistoainetta, se sattuu. Eikä ihan vähääkään, vaan ihan mukavasti </3
Blogin kuvauksessa lukee myös jotain pientä kivaa piirtämisestä. En oikein ole täällä piirustuksiani esitellyt, koska en ole piirrellyt nyt paljoa ja kaikki piirrokset on samanlaisia, lyijykynäpiirroksia hevosista. Hevosen päitä, hyppääviä hevosia, laukkaavia hevosia, myös pieni osa ratsukkoja. Ehkäpä mä laitan tähän muutaman kuvasen.
Kaikki nää mikkä täs on, on tehty vesivärikynillä :D Ne vaan on mulle tehty <3

Hihiiiiiiiiiiiiiiii sen lisäksi ! Jotta ette vaaaaan saisi kuvia liian vähää, laitan tähän vielä kuvia mun uuden huoneen edistymisestä ! :))
Oikeestaan huone on tosta vielä edistynyt huimasti, mutta kuten tossa kohta sanon, niin oon ottanut kuvatkin vissiin jo eilen ! :D
Tässä myäs mietin, että pitäisköhän mun opetella postaan aikasemmin päivällä ? :D Tai oikeastaan kirjottamaan sen postauksen kokonaan kerralla......... Tätäki alotin jo paaaaljo aikasemmin, mut sit se vaan jäi !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti