Sivut

sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

epäaktiivisuutta parhaimmillaan

Huuui ku oon ollut koko huhtikuun taas tosi epäaktiivinen blogin kirjoittelun suhteen :/ Mutta kun ei oo vaan ollut oikein aikaa ! Tai oikeastaan olishan sitä aikaa ollut vähän ainaki, mutta jotenki sen käytti niin lahjakkaasti aina johonki muuhu :D Piirtelemään oon taas vähän aloitellut, mutta siihen seki on jäänyt ku ei ole aikaa :D Eli ei mitään kivaa valmista esiteltäväksi, jotain random kuvia täältä kyllä pesee sinnepäin

Todella taiteellista </3
Oon ryhdistäynyt ruokapuolelta sen verran että oon tyhjentäny meidän jääkaapin viinirypäleistä ja liikuntapuolelta sen verran että oon jopa menos toisen kerran ratsastaan. Toivottavasti olisi yhtä kivaa kuin viimeksi :) Tässä nyt muutamia kuvia, jos nyt saisi löydettyä jotain julkaisukelpoista :D
 Aaa tykkään joo mun istunnasta </3 Ekas kuvas joku ihme i own the world - asento ja toises mun jalat viipottaa hevosen takapuolella.... Ei ne nyt oikeesti siellä ihan mennyt, mutta siltä toi kyllä näyttää :D
 Tää _olisi_ kiva kuva mutta heban jalat menee vähän noin ja istun taas oudosti :D Mä lupaan että joskus te saatte viel kuvan mis mä en istu oudosti ! :D
Ja hevosena siiis torinhevosruuna Helios :) Aattelin et se olis kauheen iso, mut ei se sit ollu ! :D

Mutta joo, laittakaas mut taas kirjotteleen jonku ajan kuluttua :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti