Sivut

lauantai 14. huhtikuuta 2012

koppotikoppotikoppoti

Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ratsastamaaan :)))) Soitin tänään tuntia, (tai oikeastaan soitettiin mulle, ku ensin ei vastattu) ja se oli hirmu pelottavaa ! :D Kyllä, en oo ennen soitellut ratsastustuntia ! Tästä ratsastustunnista tulee vielä lisää höpinää ihan varmasti, kuten kaikkea muutakin löpinää hevosista tai ratsastamisesta äwwwäwäää :D Nyt pitäisi vaan ostaa uudet housut, koska vanhat alkaa oleen jo pienet, mutta eiköhän niillä vielä tunnin pari mene. Taidan laittaa tähän muutaman (hurmaavan) kuvan minusta. Ooooohoooo laitan itestäni kuvaa :D
miiiiitäs sitä katsellaaan :D varpaatki sojottaa komeesti sivulle </3

Kuvissa esiintyvät minä, suomenpienhevosruuna E.V. Jomina ja suomenhevosruuna Taavetin Vauhti.

Ah että mun ratsastustaito </3 Varpaat sojottaa aina sivulle, ilmeet on komeita ja muutenkin näytän ihan dorkalta :D Sen lisäksi tuoli-istunta </3 Ei kenellään olis neuvoja sen pois kitkemiseen ? :) Koska a) oon melkein varma, että haittaa paljon mun tasapainoo (joka on huono) ja b) se vaan näyttää rumalta.
Hehe, luulitte varmaan et laitan ihan naamakuvia, EHEEI :D Naamatkin sutattu, mutta vain siksi koska ilmeet on komeita ja pärstä muutenkin :D
Ja kyllä, olen lyhyt :D Sellaset 155 - 157 cm :)

Mulla on muuten ratsastushousut myynnissä ! Ne on sellaiset tummanruskeat, polvipaikkaset kokoa 140. On muutaman vuoden vanhat kyllä, mutta käyttökertoja on vähän, eli ovat hyvässä kunnossa. Ota yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen tohvelisaapas@gmail.com jos kiinnostaa, voin laittaa kuvia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti