Sivut

torstai 12. heinäkuuta 2012

100. postaus !


Kyllä, kuten otsikko jo kertoo, tämä on 100. postaus ! Ehkä olisi voinut keksiä jotain erikoista tähän, mutta koska en keksi niin antaa olla :D Muutenkaan kirjoittanut taaskaan viikkoon kuulumisia, vaikka eipä täällä ole oikeastaan mitään tapahtunutkaan. Ulkonakaan ei voi kuvailla (kukkasia) koska sataa enkä oo menossa kyllä sinne kastumaan itse ja kastelemaan kameraa vapaaehtoisesti..!
No mutta, viime viikolla nyt ei kai tapahtunut mitään erikoista, paitsi että olin perjantaina Tampereella ja osteskelin vähä vaatteita. Mutta mä esittelen niitä sitten joskus ku saan osan pois pesusta, jos vaan muistan / jaksan. Mä kyllä jotenkin epäilen että mä en muista ruveta kuvaileen niitä ja sitte kuukauden päästä mietin että jaaaaa olishan niitä ostoksiakin toki voinut kuvata. Vaikka eipä niissä mitään näkemistä ole, pari peruspaitaa vaan ja kahdet farkut.
just tajusin että näytämpäs epäsopusuhtaselta..? no mulla nyt on lökärit ja iso huppari, ehkä se selittää osan :D
Lauantaina ja sunnuntaina taas olin Jämi Fly In - tapahtumassa myymässä lippuja, mä en itseasiassa tiedä miten päädyin sinne :D Kaveri pyysi vaan seuraks sinne ja seuraavas hetkes myinki jo lippuja :D Nojaa, mikäs siinä, saimpahan ainakin metrilakua ! Ja ostin muuten ekana päivänä 12 ja seuraavana 5 ja ostin vielä molempina päivinä samalta myyjältä.. :D No jaaa, vähä pitää metrilakua syödä !
Ja tänäänkin vähän Tampereella :D Näistä molemmista reissuista vielä tulossa postausta, kun nyt vaan saisin aikaiseksi jotain :) Mutta nyt päästän teidät tuskistanne ja lopetan tän höpöttämisen.

mitä tulevaisuudessa tapahtuukaan ?
ps. postauksen kuvat on otettu joskus viime viikolla ja niissä esiintyy ekat mansikat ! (oikeasti ei, koska kuvat on lavastettuja, mansikat katos mahaan ennen ku edes keksin kameran)

4 kommenttia:

  1. Heijj mites ku mä tulin teille ja paistettiin lättyjä!?!? (;; ja noi mansikankuvat on ihania *__* <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan hei :D mut niistää lätyistäkään ei oo kuvaa ku neki katos mahaa ennen ku kerkesin ottaa kuvaa, mut niistä tuli kyllä kauniita :D hih mansikat on ihania :3

      Poista
  2. herkku mansikat ja toi on niin söpötti toi kissa:)

    http://suklaisiaunelmia.blogspot.fi/

    VastaaPoista