Sivut

sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Kesäääääääää.......

Äääääää ei oo reiluuu :(( Tuli ihan kauhee kesäfiilis keskellä kylmää talvee ! Kaikki kevyet kesävaatteet ja TENNARIT <3
Yhyyyyyyy mulla on jo ikävä näitä vaalenapunaisia Race Marinen tossuja ! <3 Ja kun mä äskön yritin ettiä niitä tossuja ihan vaan todetakseni että ne on yhtä ihanat niinku ennenki, mä en löytäny niitä ! :oo Ne oli viety vissiin kellariin ja se jos mikä on mun mielestä anteeksantamatonta kohtelua mun tossuille ! Ääääää tulispä vähä lämpösemmät ilmat... Mut mä tiedän tasan miten tää menee, kesällä me valitetaa siitä ku on liian kuuma ni nautitaa ny pakkasista oikee kunnolla ni saadaan kesällä sitte nauttia niistä helteistä :Dd Jos tulee, mistäs sitä tietää jos tuleekin kylmä kesä :/
Nyt taaas tekemään jotain epäjärkevää, tän kesän ikävöimisen lisäksi !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti