Sivut

keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Just Little Things - viikko : osa 3 + höpinää

no niin se vaan voi olla mukavaa :D kuva : Just Little Things
Nyt kun kaikissa blogeissa on ollut ystävänpäivähulinoita niin voisipa sitä kertoa omastaankin :)
Päivä meni mukavasti lukiessa fysiikan kokeisiin.
Nooo kaikki mun kaverit vihaa ystävänpäivää ni eipä muutenkaan ollu mikään ilonen päivä, olipahan ainaki kaks tuntii vaa aikaa valua sohvalla.. 
Muutenki oon ollu koko viikon kauheen saamaton :oo Mun kaikki vaatteet on pitkin poikin lattiaa ku ei kaappia ole, vois järjestää ne. Vois muutenki siivota. Vois mennä taas lenkille. Ja kyllä, siihenhän se mun silloinen lenkki-into lopahti ku oli niin kylmä ja yks päivä olin tosi laiska :Dd Vois mennä salille. Mutta ei tuola salilla oo ees juoksumattoo, mikä on oikein  kiva kaveri. Ainoot laitteet mitä mä osaan käyttää on se kuntopyörä ja sellane vehje mis pitää kävellä :D Taisiis, no juostakki voi. Jos välttämättä haluaa.
Kaiken lisäks mun piti postata teille ystävänpäiväkynnet, tais jäädä välistä ku lakat rupes ropiseen enkä jaksanu ottaa kuvaa ennen sitä. Sitte lähtivätki jo pois.
Nyt oikeesti täytyis tehä jotain, mutta vuorokaudes on liian vähä tunteja !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti