Sivut

keskiviikko 1. toukokuuta 2013

kevään ensimmäiset kukkaset

Viimeksi taisinkin postailla puhelimella, ja ai että kun se onkin kätevää ;) Sanoin silloin viimeksi, että olisi kiva mennä Hönöllä ja jotenkin kummasti mä sainkin perjantaina Hönön ! Taas muistui mieleen miks tykkään siitä niin paljon, täytyis vaan taas yrittää löytää oikeet nappulat siihen poniin, niin menee sitten vielä paremmin.
Eilen olin Katrin lukion vappuparteissa ja ihan oli kyllä kivaa välillä tehdä jotain muutakin kuin istua kotona ja datailla ! :D Mentiin ensin Mirvalle laittautumaan ja sitten lähdettiin kauas pois. Ja kotiin päästyäni ajattelin että voisin mä kattoo jonku eläinohjelman tässä mutta ilmeisesti olinkin nukahtanut o__o Mulle käy näin melkein joka perjantai eli ei ihmetytä. Tänään oon vaan ollut tylsimys ja en oo tehnyt oikein mitään. Ajattelin vähä mennä lenkille tai salille mutta lenkille en sitten viittinyt lähteä koska pohje olisi alkanut kiukuttelemaan kuitenkin ja salille taas en saanut treenikamua joten päädyin vain ryömään munkkia 8) Kävin kyllä vähän ulkoiluttamassa Vilmaa, mutta se olisi vain halunnut mennä kellariin, joten vein katin sisälle ja kävin kuvailemassa nämä kuvat sarjassamme kukkakuvat.
Aloin tässä myös miettimään loistavan Katri-puhelun aikana, että mitä tarkoittaa, jos joku ihminen on urheilullinen ? Pitääkö olla sellanen ikiliikkuja joka ei koskaan voisi käydä Hesessä tms.? Vai riittääkö että nauttii liikkumisesta ja on sellaiset perusterveelliset elämäntavat ? Päätin nimittäin vaihteeksi ruveta urheilulliseksi ja ruvettiin siinä sitten Katrin kanssa miettimään, että mitä se oikein tarkoittaa. Pitääkö olla tosi hyvä kunto ja kunnon muskelit vai riittääkö se into ? Sivityssanakirja antaa urheilulliselle kaksi selitystä :
1. urheilun alaan kuuluva, sitä koskeva. esim. Kisojen urheilullinen anti.
2. urheiluhenkinen, urheilijamainen. esim. Urheilullinen pukeutumistyyli.
 No se ainakin kertoi paljon ? ps. nyt kun olen lukenut moneen kertaan sanan urheilullinen, se alkaa kuulostamaan todella tyhmältä..... Ehkäpä jokaisella on vähän erilainen mielikuva urheilullisesta, mutta musta tuntuu, että se on vaan adjektiivi mikä heitetään ilmoille ja kun pyydetään selittämään tarkemmin, se onkin yhtäkkiä vaikeaa. No mä en edes yritä selittää, koska en todellakaan tiedä. Voi olla myös että olen ainut joka ei vaan osaa, mutta ei se mitään :D Mulle riittää tällä hetkellä kuitenin heppailu kun jalat lähtee irti ja pohje on kiukkunen ! Paitsi ei, mä alan pelaan nyt sulkkista onnellisena ulkona jenna luet tämän....! Paitsi että siellä tuulee... Vähän turhankin kanssa... No aina voi yrittää :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti