Sivut

keskiviikko 29. toukokuuta 2013

k e s ä l o m a, pian

Viime postailu taas puhelimella, olen laiskimus. Nyt sian sentään aikaiseksi hakea läppärin ja yrittää kirjoittaa postausta ihan jopa koneella. Viikko sitten viimeksi postasin, koeviikko aluillaa, joten ei ole siitäkään syystä tullut sitten postailtua. Kokeet meni ihan kivasti, enkusta 9, bilsasta 9, mantsasta 9+ ja matikasta sitten 8½. Tietty toi matikka oli vähän pettymys kun vertaa siihen työmäärään ja siihen mitä olen aikaisemmin saanut kokeista, mutta nyt olikin kyseessä eri opettaja ja erilainen (vaikeampi.....) koe. Kai se nyt pyöristyy sitten ysiin niin ei se mikään huono todellakaan ole :) Terveystieto on vielä saamatta takaisin, mutta sieltä mä en odota mitään superhuonoa enkä kyllä mitään hirmuhyvää. Ehkä kasin-ysin pintaan olis aika sopiva arvio.
Viime perjantaina sitten oli viimeinen tunti. Puomi-kavalettitunti ja minä menin Hönöllä <3 Sitä hetkeä mä olen odottanut että pääsen sillä hyppäämään, edes sitten pieniä ja nyt viimeisella tunnilla se tapahtui :) Tunti meni ihan jees, mä vaan hätäilin kauheesti laukannostoissa niin niitä ei oikein voinut nätiksi sanoa xd Mutta muuten meni hyvin. Seuraavan kerran sitten leirillä, ei muuta kuin laskemaan päiviä ;) 59 päivää
kuva otettu videosta, siksi huono laatu :)
Eilen pääsin taas yhdeltätoista ja siinä sitten päätin mennä yhden kaverin kanssa salille. Ei siellä sitten viihdytty kuitenkaan kuin 20 minuuttia ja lähdettiin vähän kävelemään ja ottelin parit kuvat järveltä kun oli niin ihanan kesäinen ilma ja kaikkea. Palattiin siinä takaisin meille ja laskeskeltiin "nopsaan" mikä paikka on ihan meidän alapuolella :D Sitten tein vähän käsitreeniä ja vatsatreeniä ja katsoin poliiseja loppuillan. Paitsi että käytiin vielä pariin otteeseen juoksentelemassa pellolla :D Kirjaimellisesti.. Tänään sitten taas salille ja nyt tein ihan käsi-selkätreenin ja jalkatreeninkin sen crosstrainerin lisäksi. Hyppelin vähän trampallakin ihan verestääkseni vanhoja muistoja ja ihmettelin miten kukaan koskaan jaksaa hyppiä siellä monta tuntia putkeen :D No nyt on ainakin ollut kaksi urheilullista päivää !
ois kiva kuva mutta toi puhkipalanu kulma :/

2 kommenttia: