Sivut

lauantai 16. helmikuuta 2013

missä on kesä ?

En ole taaskaan saanut aikaiseksi postailla mutta ei voi mitään. Kuitenkin mulla alkoi nyt hiihtoloma ja onnellisena saan nukkua pitkään <3 Tai sitten en... Tässä kuitenkin kun odottelen että leffa latautuu, päätin vihdoin alkaa kirjoittelemaan postausta höystettynä random kesäkuvilla.
Tyhjentelin tuossa siis puhelintani kuvista koneelle koska piti laittaa Katrille kaunis naamani penkkaripäivän jälkeen ja viestillä laitoin, mutta kuva ei näkynyt niin sitten niin. Huulipunaa siis joka paikassa :)
Ulkona tulee vaan lisää ja lisää lunta ja ihmisiä masentaa. Ensimmäisen kerran mäki oikein kunnolla haluaisin näin aikasin että tulis kevät jo. Enkä vähiten sen takia, että pääsisi lenkille 8) Mä vaan tykkään keväästä ja erityisesti siitä ihanan kevään tuuoksusta ja kuivasta asvaltista <3 Ajattelin jo vähä mennä lavastaan teille kuvaa sulasta asvaltista mutta luovuin ajatuksesta. Eikä kesä yhtään sen huonompi ole. Mutta useimmat ihmiset vaan valittaa talvella kun on liian kylmää ja keväällä kun ei ole heti + 20 astetta ja kesällä on liian kuuma ja kuivaa ja syksyllä märkää. No eihän me olla tyytyväisiä yhtään mihinkään. Älkää huoliko te valittavat ihmiset, olen yksi teistä 8) huom. harmiton yleistys Eli mitä jos yritetään nauttia nyt tästä mitä meillä on ? Ei kaikilla ole lumista talvea ja nyt ei satu olemaan edes paljoa pakkasta ! Joku voi miettiä, että miksi pitää talvesta kun joutuu kolaamaan lunta mutta niin joutuu kesälläkin leikkaamaan nurmikkoa. oivoi... Ehkä se ainut asia mistä en pidä kesässä, mutta entäs jos senkin ottaisi liikunnan kannalta ? 
random puhelinkuvia :)
No nythän mulle vasta tulikin kesäfiilis kun pääsin siitä puhumaan. Kyllähän mä pidän kesästä paljon, mutta ei kaikki oo niin kovin kivaakaan. Kaverit lähteen johonkin, mä en. Niimpä ku tyhmä on ihmislapsi eikä ajanut mopokorttia. No okei, olihan siihen ihan syykin, ei mulla sellaseen ollut varaa. Enkä mä myöskään saa mennä mun kavereiden kyydissä, muuta kuin joskus jos ei ole muuta kyytiä eli kyllä me mentiin Jennankin kanssa viime kesänä Jennan skopalla uimaan ;) ei me sitä skopaa sinne lätäkköö ajettu kuitenkaa. Kai tänäkin kesänä ? Koska silloin oli sellanen kunnon kesäfiilis ku oli kunnolla melkein lämmintä ja aurinko paistoi ja vesi oli kylmää :) Oltiin myöskin sellä möksällä ja sekin oli loppujen lopuksi ihan kivaa, vaikka metsässä oltiinkin.
Harmikseni viime kesä oli melko kylmä ja sateinen ja todellakaan monia onnellisia kesäpäiviä ei päässyt olemaan liikaa. Ehkä tämä kesä on poikkeus ? Jos nyt olisi sopivan lämmin, ei liian kylmä eikä kuuma ja aina välillä tietenkin sataisi :) Ehdottomasti paras sää olisi sellainen, että aurinko paistaa ja on lämmin eli hyvä ottaa aurinkoa, mutta kävisi myös sellainen pieni hieno tuulenvire. Kyllä se vielä joskus !
Toisaalta kesän mukana tulevat kesätyöt, mutta nehän ovat vain positiivinen asia ? Riippuen työpaikasta.. En haluaisi taas mennä kunnalle kahdeksi viikoksi heilumaan, vaan haluaisin kunnon töihin josta myös saa kunnon palkkaa. Harmi vaan ettei se ole täällä kaukana piilossa sivistykseltä mahdollista, varsinkaan kun ei sitä omaa kulkuneuvoa ole. Pääsisihän bussilla tietenkin kulkemaan, mutta siinä menisi sitten ne kesätyörahat ja ei kaikkialle edes pääse sillä bussilla. Pyöräähän mä en tunnetusti käytä. Haluaisin jonnekin muualle kesätöihin kuin tänne, mutta en sitten yhtään tiedä minne. Yksi paikka mulla olisi kyllä mielessä joka olisi melko hyvä, mutta sinne joutuisi sitten kulkemaan bussilla. Joka tapauksessa mun on laitettava hakemus meneen kunnalle, kysyn mä sitten sieltä eläintarvikeliikkeestä tai en. Voi auttakaa mua tässä :(
Mietin tässä nyt jo ensi kesää ja sitä millainen se tulee olemaan. Toivon mukaan lähden taas siskoni luokse Espooseen kuluttamaan rahaa 8) Ainiin, mitä rahaa.... Mulla on kyllä vielä kesän suunnitelmat ihan auki, paitsi se että menen vihdoin Sammiin leirille ! :) Mä en oo koskaan ollut ihan oikealla leirillä ja kyllähän se nyt pitää kokea kerran elämässään niin ajattelin sitten, että nyt tai ei koskaan ja otan vielä Katrinkin väkipakolla mukaan ! No kai se ihan mieluusti tulee ;) Toivotaan nyt että ensi kesästä tulee paras kesä tähän asti ! ja toivotaan niin jatkossakin jokaisen kesän kohdalla :D

 

4 kommenttia:

  1. no en tosiaan tuu mielelläni nolaamaan itteeni sinne leirille ! XD lol. ehkä sit ku opin pistään suitset (; ja kiva postaus kamuli<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehkä sä joskus pystyt siihen xD kiitos kamuperuna (kumiperuna) <3

      Poista
  2. Todellakin mennään tänäkin kesänä skopalla uimaan :DDD <--- o_____O

    VastaaPoista