Sivut

tiistai 18. lokakuuta 2011

Tiistain kuulumiset

ja vähän piirroksia ! wwwwwooooooh aivan :DDD
Tässä huomasin jokunen aika sitten,  että munhan olis eilen pitäny olla terveysasemalla puol yks. Arvatkaapas vaan olinko. No en. Huomenna sitte kahteen otteeseen :DD
Sen lisäks meil on kavereiden kans sellanen juttu (adidas ei saa lyödä adidas ! en sano !) et mä en saa sanoo nyt sitte meinaa enkä oikeesti. Tosi paha :DD
Tänään oli taas suunnistusta ja lensin turvalleni sinne metikköön, tulee kyllä varmasti vähemmän muistuttelua tästä, en ainakaa ollu ojas. Ja me oltiin ilmeisesti kutosrastilla ku mä olin ettimäs vitosta :DD Juuri näin, juuri näin.
 Ööö oon ilmeisesti tosi kannustava itselleni :D (ekassa lukee sitten ihan you failed, ei you i failed :D)
Enkä mä tajua mikä ton viimosen kissan simmua vaivaa 8<< muutenki aika mielenkiintosia nämä :DD Viimoseks sitte oikein taidekuva <3 Koppi :

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti