Sivut

maanantai 17. lokakuuta 2011

Pelkkää turhaa höpinää

Teki mieli kirjottaa vaikka asiaakaan ei liiemmin ole. Joskus näinkin päin.

Tässä otsikkoa pohtiessani ihmettelin, että miksi tähän etusormeen oikein sattuu, rupesin sitten tutkimaan asiaa ja huomasin, että olin repinyt sen johonkin! Hupsista. Ja jos näistä oivalluksista nyt vielä lisää, kysyin tänään kaveriltani, että tuleeko korviksen reikään rupi. Kuulemma ei. Surullista ((:
Muutenkin nää mun oivallukset ovat melko kummallisia. Mutta ei me nyt siihen aiheeseen mennä, etteköhän te tiedä sitä muutenkin. Ja nyt tekee mieli vähän kuvailla. Mutta mitä ? Ulkona on harmaa ilma ja muutenki epäkaunista. Tietty jos mä hienonvärisiä pudonneita lehtiä löytäisin tai jotain, mutta sekin taitaa olla turha toivo... Pitäisi muuten käydä kattomas kaverilta niitä tammenterhoja, alan kasvattamaan uutta tammea ! :DD Siitä saatte sitten kyllä kuulla kyllästymiseen asti.
Harmi, että uusia kynsiä ei ole liiemmin tullut, mutta kun niitä ei ole tullut edes tehtyä. Mielessä kun kummittelee se OPIn Nail Envy, ehkäpä se tuo parannuksen tähän lakkauskriisiin. Ja että siellä kummittelee vaikka mikä muukin, on niin paljon taas ostettavaa !
Hei VAUTSI, mä löysin kurkkupastilleja ! :ooo

Pitäisi varmaan uutta huonetta suunnitella. Niin, jos mä nyt edes pääsisin sinne tämän kotona asumis-aikani aikana vielä muuttamaan... Ja oi että mulla on huimasti suunnitelmia, mutta jotenkin se ainoa oikea ei vaan ole sieltä vielä tullut, monta erittäin käyttökelpoista ja hyvää suunnitelmaa kylläkin.
Ja oi että mä haluan sinne kissan raapimapuun ja tietty kissan <3 Toiveet on korkeella mutta mä vähä epäilen et noi ei kuitenkaan anna mun ottaa kissaa, ja että mä oon viä vuodenki päästä vanhas huonees, ilman kissaa.

Ehkäpä mä voisin mennä kuvaamaan ? Tai hei, mähän pelaan itteni kans ensin vähä korttia. Mä voitin mut ((: No arvatkaas jaksanko mä oikeesti ottaa kameran kouraan, pukee päälle ja lähtee tonne ulos kylmään. No en ! Siispä loppuun kuva taas kesältä, toivottavasti tulee lämpöset päivät mieleen (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti