Sivut

torstai 8. elokuuta 2013

hei nyt ota ittees niskasta kiinni

Miksi musta tuntuu, että kesäloman alussa oli kovasti suunnitelmissa uudistaa vähän blogia ja plaaplaaplaa ? Ja miksi musta tuntuu myös siltä, että siitä touhusta ei kyllä tullut mitään ? No niimpä. Ja mitään ei koskaan kannata luvata, se jää kuitenkin.
oli vain tylsää
Aloin jo ihan intopiukeena väsäämään tätä postausta kunnes mä tajusin, että mulla ei oikeasti ole mitään kerrottavaa. Vähän otin kuvia pikkuostoksista, joita on tullut tässä vähän osteltua. Tietty voisi yrittää ihan etsiä kaikki vaatteet mitä tuli raahattua Helsingistä, mutta mulla on niin kovin vahva epäilys että en muista mitään niistä.
Maggie Stiefvaterin Linger (jota oon lukenut sen kolme kuukautta) ja asiaankuulumaton käsirasva The Body Shopista
Haluaisin kaakaoo ja ruokaa ja kaikkea, mutta en uskalla avata hanaa kun noi tekee jotain putkijuttua tuolla ulkona, hui :< Mutta kovasti tekisi mieli tehdä ruokaa ja sitä kaakaoo, en sitten keksi minkä takia. Tänään alkoi koulu, jippii.. Eli taas siellä laitoksessa pitää kuhnia kaikki päivät tekemättä mitään. Nyt mä voisin ryhdistäytyä heti alusta asti ja yrittää saada hyviä numeroita kaikista kokeista, mutta jotenkin kummasti siinä käy niin, että kaikki on paljon kiinnostavampaa kuin läksyjen luku. Oikeasti kaikki. Josta tulikin mieleeni, että pitäis tyhjätä kissankippo.. Voisi ihan asettaa tavotteeksi sen, että lukisi niitä läksyjä kunnolla ja ahkerasti ja viittailisi tunnilla, oikeasti. Vahditteko te sitten, että mä teen niin ? :) Mä voisin oikeesti ainakin yrittää ja panostaa kunnolla ainakin siihen bilsaan ja matikkaan (ja psykaan) niin yo-kirjoitukset menisi sitten hyvin jossain hamassa tulevaisuudessa. Tai eipä niihin ole enää kuin vuosi aikaa, APUA !
Olin tuossa eilen Tampereella ja laitoin isän ostamaan mulle kaksi kirjaa, tuon Valehtelevat Viettelijät - sarjan Kaivattu ja City of Bones (aikasemmin olin itte ostanut Nälkäpelin). Nyt voin sitten lueskella tuota CoB : ia ja harjottaa mun englannintaitojani samalla :) Se on kyllä oikeasti hyvää harjoitusta kaikkia luetunymmärtämisiä varten. Ja Kaivattu siksi, että ajattelin kerätä sen koko sarjan, kun katsoin sitä HD Finistä johonkin nelostuotantokauteen asti kunnes se ilmanen vippi loppui ja jäin ihan puille paljaille :( Nyt elättelen vähän toivoa, että alkaisi telkkarissa taas tms että olisi edes joku tv - sarja seurattavana ! Huikatkaapa jos tiedätte jotain :)
Ja tällainen ponimus kesken. Otin nyt ihan vain kameralla kuvan tuosta zoomatusta alueesta, ja ajattelin laittaa tänne sen. Eli kovasti yritän noita hevosia piirrellä tietokoneella, joskus se onnistuu vähän paremmin ja joskus ei niin millään, mutta harjoitus tekee mestarin, eikö ? ;) sitä paitsi olen vasenkätinen ja eikös ne vasenkätiset ollut luovia ja fiksuja kaksijalkaisia muutenkin ?
Hei ja olen deviantARTissa nimellä qwuakka , yritän aina mahdollisuuksien (lue = muistin ja jaksamisen) mukaan lisäillä sinne jotain kuvia.
Ja fashiolistassakin näemmä, tosin en ole käynyt hetkeen ja mitä ihmettä siellä onkaan tapahtunut o_o Näyttää ihan facebookilta...
Yritän näitä lisäillä tohon blogin sivupalkkiin, kunhan vain on tarpeeksi energiaa ja innostusta :)
tän jakson lukkari, tästä puuttuu mahdollisesti kaksi kurssia :)
Ja kertokaa mulle kaikkia postaustoiveita, mun päässäni on lähinnä sellaset apinat jotka hakkaa niitä asioita yhteen eli ei oo oikein tilaa kehittäville ajatuksille. Laittakaa tuonne kommenttiboksiin ehdotusta ja saahan sinne muutenkin kirjoittaa :)

3 kommenttia:

  1. kyaaaa tykkään hirmuisesti tästä postauksesta!:3 ehkä munkin pitäis vähän panostaa tohon lukioon :DD ja miks sun lukkari näyttää noin tyhjältä ??? ja postausehdotuksia: my day, huonepostaus, sulle tärkeät tavarat tai asiat postaus:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä pitää panostaa ! siit puuttuu periaattees kaks kurssia 8) ja ehkis mä voisin tehä jotain noista :D

      Poista
  2. En tiiä näätkö tätä mun kommenttia ku tää on vähän vanha postaus jo (tuleeko bloggaajille ilmotuksia kommenteista niin ku jossain facebookissa tulee? :o ), enkä tiiä onko tää selvinny jo, mutta siis tuosta Pretty Little Liarsista... Jos pystyt kattomaan ilman tekstityksiä niitä niin kannattaa ladata netistä (käytän ite Vuzea ja voin suositella sitä jos sulla ei ole jo jotain muuta), ite lataan piratebaysta, sinne tulee uusin jakso oikeastaan heti ilmestyttyän. Nythän on siis neljättä kautta muutama jakso enää jäljellä :) Telkkarista tuo kausi tuskin ihan heti tulee, kun nytkin on menossa vasta kakkonen. Kesällä alkaa sitten viides (ja ilmeisesti viimeinen) kausi.

    VastaaPoista