Sivut

perjantai 25. tammikuuta 2013

ingen panik

nyt oletatte että tuun pyyteleen tänne anteeksi, mutta en aio tehdä niin >8)
Ihanaa, viikonloppu <3 Paitsi että viikonlopun jälkeen alkaa kiva pikku koeviikko... Joka kestää koko viikon ja maanantaina on vielä liikkaa. Toisaalta tykkään ihan että on koeviikko, kun pääsee eroon kaikista epämiellyttävistä aineita kuten liikka ja fyssa ja ruotsi :D Snusmumriken, telefonrådgivningen 8)
Oon yrittänyt ahkerana lukea tän viikon kokeisiin, mutta eihän se nyt kovin hyvin ole onnistunut. No yritän nyt ainakin panostaa tuohon matikkaan ja bilsaan :) Mulla oli muuten tiistaina psykankoe, ja voitteko kuvitella että mä sain siitä kympin ! Ilmeeni oli laatua :OO ja sitten muistin ettei se koe edes vaikuta todistukseen tulevaan numeroon.. Jaa.
Joskus oon miettinyt että miks mulla on blogi kun en saa koskaan aikaiseksi kirjoittaa sinne mitään koska mun elämässä ei tapahdu mitään jännää o_o Vai kirjottaisinko mä vaan jotain liibalaabaa tännekin kun sitä pitää jo kokeisiin tunkea koska en vaan tiedä mitä muuta voisin kertoa :( Toivoisin siis postausehdotuksia !
vasemmanpuolimmain herkkua <3 keskimmäinen ei ollu hyvää ja oikeanpuolimmainen on mun uus rakkaus :D
  Oon alkanut jopa urheileen ! Tai enemminkin yrittämään, oon käynyt lenkilläkin jo muutaman kerran, samoin pientä lihaskuntoa kotosalla lläkin hetkellä mulla on vatsalihakset kipeet. Yritän myös syödä terveellisemmin ja kyllähän se onnistuu jos vaan on tarpeeksi niitä hedelmiä kun kokoajan pitää syödä jotain :D 
tämä ilman salamaa
tämä salamalla :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti