Sivut

perjantai 9. maaliskuuta 2012

Doing to do

Näinpä. 
Aina kun lueskelee blogeja niin jossain vaiheessa mainitaan kuinka to do - lista on kilometrin mittanen. Mun to do - lista on 16 senttinen ja kasvaa kokoajan ku oon aivan varmasti unohtanut siitä jotain. 
Kyllä, kirjotin tehtävät paperille ja mittasin :D No eihän se oliskaan niin pitkä, mutta iso osa on roikkunut tekemättömänä jo kauan tai on tärkeää tai molempia !
Oon muuten flunssassa :( Torstaina oli kuumetta ja nyt ihan jäätävä yskä :/

Ja nyt alko ärsyttään ihan suunnattomasti ku joku viisas oli poistellu mun ottamia kuvia kamerasta joten jääköön teksti vähäseks, kuvitetaan nyt edes parilla kuvalla...
 Hyviä viikonloppuja ja pysykää terveinä !
 Terveisin erittäin kettuuntunut mmilja

2 kommenttia:

  1. www.myfabulousnails-emppu.blogspot.com

    käy kurkkaan mun uus kynsiblogi :) jos vaik tykkäisit ja liittyisit lukijaks ;)

    VastaaPoista